perjantai 29. elokuuta 2008

Kuulumisia

Pennuista osa on jo lähtenyt uusiin koteihin ja osa vielä kotiaan hakee, Olen ollut todella laiska niitä myymään ja nyt on sitten vielä viisi kotia vailla. Ne rupeavat olemaan siinä iässä että talosta ei ole mitään jäljellä. Ja tietysti vanhemmat opettavat vielä kaikki koiruuksiaan. Herra Pelkkää Pilaa joka myös tunnetaa nimellä Virtsa Viltsu (arvatkaapa minkä takia) on ottanut elämäntehtäväkseen opastaa pennut kaikkeen mielenkiintoiseen. Ipanat ihan selvästi pitävät sitä niinkuin Jumalana. Viltsu itsehän luulee että on vielä alle 12 viikkoa koska hän ei ole koskaan tullut luovutusikään.
Minä taas olen siirtynyt kastraattinaaraisiin. Kohtu vietiin pari viikkoa sitten ja nyt tässä toipilaana olen ollut. On ollut kamala kesä kun olen niin paljon ollut kipeänä. Ehkä se nyt kuitenkin tästä vielä iloksi muuttuu. Tämä on myös syy miksi kissani on olleet näyttelyistä abseina.

Luttiksen ja Murun juoksuja odotellaan. Luttis on Jussin viiminen daami ja sen jälkeen suklaamunasta tulee pelkkää suklaa. Muru taas pääsee deittalemaan erästä tabbynaamio herraa.

Yritän olla ahkerampi tässä kirjoittelussa.

Ei kommentteja: